Saturday 21 April 2012

Minggu ke-9 di UPSI

Alhamdulillah...berada di minggu ke-9 untuk semester 1 di UPSI ni. 

Tugasan-tugasan untuk kelas ICT semakin banyak dan dateline dah makin dekat. Aduhai,blog ni pun tak siap lagi. Banyak lagi bahan yang nak dimasukkan dalam ni..saya amat berharap e-portfolio ni nanti boleh digunakan untuk rujukan pelajar-pelajar kimia saya.
 
Sesungguhnya kelas ICT banyak memberikan saya pendedahan kegunaan ICT dalam p&p yang selama ini mungkin saya kurang sedar dan kurang menggunakan kemudahan yang ada dalam ICT khususnya internet sebagai bahan bantu mengajar di dalam kelas.Saya juga telah  mula memberikan pendedahan kepada pelajar saya tentang bagaimana ICT dapat membantu mereka dan saya membimbing mereka mencari maklumat dan bahan melalui sumber yang ada.

Langkah yang saya ambil untuk melanjutkan pelajaran merupakan satu langkah yang paling bernas saya buat kerana ia dapat memberikan saya peluang untuk mempertingkatkan lagi pengetahuan dan semoga ia dapat meningkatkan lagi tahap kerjaya saya dalam profesion keguruan ini...amin.

No comments:

Post a Comment